Conditii de retur

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie, in original.

Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, matuire, deteriorari mecanice si trebuie sa aiba ambalajul original;

Produsele care se doresc a fi returnate nu trebuie sa fi suferit nici un fel de interventie in service.

Produsele care nu se afla in ambalajul original, sau fara accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.

Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.

Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate.

Produse nereturnabile:

Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice

Produse achizitionate prin sistem de rate

Pachete

Servicii (instalare, extragarantie, transport contra cost, etc)

Returnarea Contravalorii

In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs din magazin / online, de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur, returnarea se va face pe loc in magazin sau in maxim 2 zile lucratoare pentru produsele achizitionate online. Achitarea diferentei de valoare se va face direct in magazin sau online.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 15 de zile lucratoare de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal ce probeaza achizitia nu si contravaloarea transportului achitata de cumparator pentru livrarea comenzii.